Velkommen til min blogg!

Hei du,

Kjekt å se deg her! Jeg påstod sist uke at jeg var overbevist om at dessert var sunt for kropp og sinn, og at å spise det hver dag ville øke livsgleden. Dette må jo testes! Derfor denne blogg med oppskrifter (jeg tester alle selv), artikler og tanker omkring søtsakene.

DSC_0431

Dette hang på et tre i Stavanger sentrum i dag. Syns det passer. Søtt for den søte! Deg altså 😉

PS: Jeg er ikke helt inne i bloggverdenen, eller wordpress. Men lover at jeg spanderer et nytt design om jeg får nok lesere.

Nå skal jeg spise sunn(ere) sjokolademousse. Oppskrift er like rundt hjørnet.

Legg igjen en kommentar

